15. 8. 2011 11:15

Nafukovačka Klára cestuje po světě

Lokální portál Seznam.cz je vidět i v mezinárodním měřítku, a to se svým spotem na Lidé.cz. Tento spot běží už od letošního jara v českých kinech a na internetu, ale neztratil se ani v mezinárodních soutěžích.

Spot na Lide.cz, který od začátku roku dokázal vyvolávat emoce u návštěvníků kin a hlavně uživatel internetu se sice v Cannes nedostal na short list, ale výlet na Rivieru si ujít nenechal. Konkrétně na Golden Award of Montreux se na short list již zapsal. A bodoval i na domácím PIAF, kde postoupil na shortlist dokonce ve 2 kategoriích. A to není zdaleka všechno. „Klára“, jak v Seznamu spotu familiárně říkáme, ještě míří na Golden Hammer, MIAF Moscow, Gramado a Golden Drum. Věřím, že si díky permanentnímu umísťování v katalogu nejlepších reklam (Lüerzer archive a Shots) třeba na vysněné ocenění ještě sáhne. Držte Kláře palce spolu s námi.



Taková je tedy stopa komunikace portálu, kde se internet stává místem seznámení a setkávání, které nemusí být jen cyber. Lidi prostě hledaj lidi.


Martin Šámal