Seznam.cz propaguje svůj prohlížeč. Vrací se k hraným spotům

S vlastnostmi i s novými funkcemi svého prohlížeče bude společnost Seznam.cz seznamovat veřejnost až do konce roku prostřednictvím reklamní kampaně. O překladači nebo o bezpečnosti prohlížeče se diváci dovědí ze čtyř televizních spotů, v nichž se Seznam.cz vrací ke skutečným hercům. Posledních několik let totiž promoval své služby spíše animovanými spoty. Kampaň také poběží na on-line kanálech včetně sociálních sítí.

image

Fotka z natáčení ke stažení pod tímto odkazem

„Prohlížeč od Seznamu nedávno prošel aktualizací a kampaň je proto načasovaná tak, aby novinky stejně jako jeho další vlastnosti představovala lidem až do konce roku. Čtyři spoty, které budeme spouštět postupně od 8. listopadu, představí bezpečí, které náš prohlížeč při brouzdání internetem poskytuje, asistenta psa Krastyho, překladač celých stránek a jednu z připravovaných novinek, kterou plánujeme spustit v prosinci,“ vysvětluje Pavel Snížek, manažer produktové komunikace Seznam.cz, a doplňuje, že „po několika letech se Seznam.cz v propagaci vrací k hraným televizním spotům. Vycházíme v nich z reálných situací, které se lidem na internetu běžně stávají. Ve spotech jsme vsadili na syna, který se vyzná, proto svému tátovi pomáhá a ukazuje, jak na práci s prohlížečem.“

image

Fotka z natáčení ke stažení pod tímto odkazem.

Pětadvacetivteřinové spoty natočilo pro společnost Seznam.cz studio Boogie Films, nicméně kreativa vznikla v Seznam.cz. Lidé je mohou zahlédnout na stanicích TV Nova a TV Prima, nicméně kampaň běží také on-line, například na sociálních sítích nebo přímo na domovské stránce Seznam.cz. První spot je k vidění na Stream.cz

Svitlana 

Sdílet na sítích