Seznam.cz spustí Klientskou zónu

4. května 2015

Seznam.cz spustí v polovině května Klientskou zónu. Klienti využívající zpoplatněné služby na Firmy.cz, Sklik.cz nebo třeba na Sauto.cz mají ode dneška všechny své kampaně ale i Seznam.cz Peněženku dostupné z jednoho místa. Základní přehled o svých investicích a výslednou účinnost kampaní zde uvidí v rozcestníku na první pohled.

Nově spuštěná Klientská zóna společnosti Seznam.cz inzerentům výrazně zjednoduší přehled vyčerpaných peněz a získaných impresí či konverzí ve službách. Rozhraní bude fungovat jako rozcestník, kde vůbec poprvé uvidí klienti informace ke svým kampaním na jednom místě. „Naší snahou bylo vytvořit prostředí, které bude uživatelsky příjemné, a ve kterém se i člověk, který primárně nepracuje v oblasti internetové reklamy, rychle zorientuje. Každý klient na první pohled pochopí, jak se vyvíjí kampaně, do kterých investoval,“ vysvětluje produktový manažer reklamních systémů Jiří Benda. 

image

Menu Klientské zóny nabízí výčet všech klientem využívaných služeb. Po přihlášení bude defaultně nastaven přehled o výkonu všech kampaní dohromady. Jestliže tedy například prodejce aut pracuje s inzercí pomocí Sklik.cz a na Sauto.cz, okamžitě uvidí výkony obou služeb najednou. A po výběru jedné z nich se mu zobrazí statistiky udávající počty zobrazení reklamy a prokliky na webové stránky pro danou konkrétní službu. Další zobrazovaná hodnota udává, jaké investice do kampaně vložil, a to pro konkrétní časový interval. Klient si tak udělá obrázek o efektivnosti kampaně ve vybraném období. Z takto přehledného znázornění je ihned jasné, co investoval a co za to dostal.

Velkou změnou oproti stávající situaci je úplný přesun Seznam.cz Peněženky do Klientské zóny. Ta, stejně jako doposud, zobrazuje jednotlivé kapsy všech využívaných služeb a v nich aktuální stav kreditu. Zůstávají opakované platby kartou, tzv. snadné platby, a možnost nastavení upozorňování na pokles kreditu. „Pro klienty, kteří mají aktivní kampaně, je také připravena novinka v podobě vypočítání předpokládaného data vyčerpání kreditu,“ doplňuje Jiří Benda. S novým prostředím odpadá nutnost pamatovat si jméno svého obchodního poradce. Klienti po přihlášení uvidí nejen jeho jméno, ale i jeho či její kontakty s fotkou.

image

Eduard Švienty, manažer technologie prodeje

Sdílet na sítích